Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Wymianka Pod Patronem Świetego Mikołaja


AD 2015


      

          Po raz kolejny uczestniczyłam w wymiance u Edytki z Strzępki i Okruchy



Do mnie dotarła od mojego Mikołaja czyli 


oto taka paczucha



tu niewidoczny na poprzednim zdjęciu Anioł , który chował się w 
pudełku ;)


a tu kubasek i piernikowe zawieszki też ukryte były w pudełku ;) 



Serdecznie dziękuję za ogromną paczuchę :* ,
 która bardzo mnie ucieszyła :D

Każdy lubi niespodzianki  ;)


A ode mnie poszła paczuszka do Marty z MaryCrochet
ale niestety zapomniałam zrobić zdjęć ;(


pozdrowienia ślę

31 komentarzy:

  1. Świetne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy lubi niespodzianki :-) fakt, i dostałaś super :-)
    A u mnie w pracy dziś rano był Mikołaj ... to świetne jak dorośli potrafią obudzić swoje wewnętrzne dziecko :-)
    Pozdrówka cieplutkie, dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Otrzymywanie niespodzianek jest zawsze baaardzo przyjemnym doświadczeniem:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałaś piękne prezenty! Jestem pewna, że Twoje były równie cudne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierdoła tylko zrobiłam zdjecie notesu... ;)

      Usuń
  5. przepiękne prezenty - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. taka paczuszka na pewno przyniosła wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa. Też kiedyś w takiej uczestniczyłam. Dużo frajdy przy tym jest,
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci ślicznego prezentu, wszystkie drobiazgi są urocze.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. U Edytki zawsze jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna paczka i jeszcze piękniejsza zawartość! zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wielgachna paczka:) Musiałaś być bardzo grzeczna, że Mikołaj tak się postarał:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna zabawa i bardzo ładne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)