Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 11 maja 2015

podaj dalej

Wzięłam udział w zabawie 
Podaj Dalej u Kamili
Moje domowe zacisze

Oto , co Kamila mi wysłała


 zaserduszkowała mnie  <3 i bardzo się cieszę 
śliczne serduszka haftowane i jdno tablicowe plus piękna serweta

Dziękuję  :*





Zapraszam do zabawy  
2 pierwsze osoby , które prowadzą bloga dostaną ode mnie przesyłkę ;)
w ramach Podaj Dalej

a adresy do wysyłki prosze przesłać na meila 
avrea73(at)gmail.com


Pozdrawiam Serdecznie :)

64 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. tak :) poprosze na meila adres do wysyłki

      Usuń
    2. Wysłałam?? Bo jestem tak zakręcona, ze nie pamiętam ;)

      Usuń
    3. tak tak jeszcze chwilka cierpliwosci :)))

      Usuń
  2. w takim razie również ja się zapisuję :)

    od razu poproszę o adres zwrotny :)
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dopisałam, że ładnie zostałaś zaserduszkowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zatem czekam na adresik :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mój mail nie dochodzi do Ciebie :(
      wysyłam na adres avrea73(at)gmail.com

      Usuń
    2. wysłałam meila :)

      Usuń
  5. no to się spóżniłam - śliczne prezenty ptzrymałaś - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. I nie zdążyłam a szkoda bo serducha super:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta zabawa,serduszka są extra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prezenty dostalas :) Sliczna serwetka :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dary!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko serduszek nigdy nie za duzo;) Ciesze sie, ze sprawilam Ci radosc tymi drobnostkami:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ot spóźniłam się,a szkoda....

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłej zabawy- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hu, hu, nie zdążyłam:( Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. A na jednym serduszku tulipan, cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest ten kwiat na serduszki.... ktoś tu się napracował aby takie cudo zrobić!
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie;

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne te serducha! To miłe! :))
    uściski, Ago!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna niespodziana, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczny prezent. Fajna zabawa, szkoda, że tak późno przeczytałam ten post.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba wszystkie lubimy serduszka! Twoje są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba wszystkie lubimy serduszka! Twoje są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne serduszka. Pokażesz jak je zagospodarowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te hafty! Pełen szacunek dla wykonawczyni!

    OdpowiedzUsuń
  23. Serduszka śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. serduszka świetne aż biją mocą :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mobilizuje gdzie kolejne posty? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hop hop Avrea gdzie sie podziewasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, wysłałam Ci maila z podziękowaniami, mam nadzieję, że tym razem nic nie pogmatwałam z z adresem.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne prezenciki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie dostawać, ale jeszcze przyjemniej obdarowywać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie dostawać, ale jeszcze przyjemniej obdarowywać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)