Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

czwartek, 29 stycznia 2015

CANDY NIESPODZIANKA




Z OKAZJI 3 URODZIN BLOGA

OGŁASZAM CANDY NIESPODZIANKĘ

;)




Zasady

- pozostaw komentarz pod postem z checią dołączenia do zabawy
- jesli masz ochotę dołącz do obserwatorów mojego bloga
- napisz jaki lubisz kolor i z czego byś się cieszył/a
- zapisy trwają do 28 lutego
- dla nie mających bloga zapisy na  fb
- banerek na blogu 


ZAPRASZAM SERDECZNIE

48 komentarzy:

  1. Gratuluję Serdeńko takiej rocznicy!!!! Życzę wszelkiego dobra. Mamy taką samą liczbę Obserwatorów. Mój ulubiony kolor to czerwony ( dziś jestem ubrana na czerwono ) , a spośród drobiazgów najbardziej kocham biżuterię i dodatki:-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie fajowe niespodziankowe candy! zapisuję się z wielka przyjemnością.
    mój kolor to zdecydowanie szary. a cieszyć się będę absolutnie z każdej niespodzianki:)

    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja właściwie nie mam ulubionego koloru. Jestem uzależniona od szarego, ubieram się na szaro, czarno, biało ale uwielbiam patrzeć na kolory. Ostatnio mam fazę na czerwony :) co by mnie ucieszyło czerwonego? Nie wiem :) wymyśl coś. Lubię rzeczy użyteczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nad wszystko kocham niebieski - obecnie w wydaniu błękitnym. Lubię też szarości, w niektórych drobiazgach róż i miętę. Kocham gadżety kuchenne w pastelowych kolorach lub dowolne rękodzieło. Nie wiem jak to się stało, że nie byłam u Ciebie obserwatorem, już nadrabiam, Oczywiście staję w kopiejeczce kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa formuła candy-niespodzianka. Oczywiście z przyjemnością biorę udział :) Lubię biel, czerń i szarości, ale nie mam jakichś szczególnych wymagań :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham czerń i elegancję. moniqqus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej na świecie lubię niespodzianki:) i to szczególnie te w kolorze szarym lub białym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję trzeciej rocznicy!!!!
    Zapisuję się na całkowitą niespodziankę:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez się zapisuje na niespodziewankę! Musztardową;) gratuluje fajneje rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kolejnej rocznicy Kochana!!! :)))
    Niespodzianki uwielbiam!! :))) A kolor...? hmm...zielony, szary, musztardowy,brązowy... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję trzeciego roczku :) Na candy z chęcią się zapiszę, obserwuję już od jakiegoś czasu :) Z kolorków to lubię zieleń (ale nie jaskrawą i nie zgniłą), czerń z bielą i pomarańcz z brązem :) A cieszę się w sumie ze wszystkiego bo taka jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję. Najlepsze życzenia z okazji trzecich urodzin Twojego bloga. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Bardzo lubię niespodzianki. Teraz, gdy do wiosny coraz bliżej znowu zakochuję się w pastelkach. Wiosno przyjdź ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki kolor lubię??
    hmm...
    lubię niebieski (i piszę o tym w ostatnim poście)
    Kocham czerwony - w ubraniu, na paznokciach, w dodatkach... na święta BN ;-)))
    różowy i żółty za optymizm jakim mnie nastrajają i za to, że kojarzą mi się z Hiszpanią
    turkusowy - to obecnie mój ulubiony kolor ;-)))
    a co bym chciała??
    coś wyjątkowego ;-))) od Ciebie - niespodziankę ;-))) ale tylko dla mnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo! To może i ja się zapiszę? Kolorów lubię wiele. W odzieży granaty, szarości i czernie. W domu kolory ziemi i zielenie. Wiem, że jeśli to mi się poszczęści, na pewno wymyślisz coś super! Zapraszam Cię także do mnie na Powoluśku, gdzie w candy mnóstwo zdrowych rzeczy do wygrania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię niespodzianki, więc się zapisuję. Cieszę się ze wszystkiego co dostaję jak małe dziecko :) Ale w życiu najbardziej bym się cieszyła gdyby moja wnusia była blisko mnie.
    banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  16. no, niespodzianka... ciekawe...:-)) ja lubię turkus, i żółty ostatnio i biały no i czarny oczywiscie ;-)). zapisuję się!!! całuski

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor... szary, czerwony... każdy można w coś wpasować :). Chętnie się przyłączę do zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Z mila checia ustawiam sie w kolejce :))) Moj ulubiony kolor to czerwony :) Bardzo lubie niespodzianki :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej hej lubię niespodzianki ;) Gratulacje z okazji urodzin !!! A kolory lubię wszystkie.....turkusy....błękity......róże.....lubię czerwień i ostatnio żółty......kocham biały.....głowę wtulam w szare poduszki......itd itp ;) i lubię wszystko co w tych barwach.....więc niespodzianka to najlepsze wyjście ;) Chyba tylko za czernią nie przepadam.......Całuski Kochana :* banerek oczywiście u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, kocham niebieski we wszystkich odcieniach, turkus, błękit, kobalt, miętę. Co mnie cieszy? Książki, przydasie, gadżety kuchenne, kawa i herbatka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, jaka fajna niespodzianka. Uwielbiam kolor czerwony, książki i akcesoria kuchenne oraz w dużych ilościach czekoladę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Zglaszam sie :) A najbardzie lubie bialy. Ksiazki, gazetki kulinarne, robotkowe, notesy, ksiazeczki dla dzieci o dinozaurach, wloczki, cos slodkiego ,) Pozdrawiam i gratuluje rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 3 rocznicy bloga:)
    Kusisz tą niespodzianką:) Ja chyba zbyt wiele kolorów lubię:) Będzie prościej jak powiem, że nie lubię musztardowego:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję!! Piękny wiek :) Chętnie wezmę udział w zabawie, a co do Twojego pytania to trudna sprawa, najbezpieczniej będzie jak napiszę biały, czarny lub dowolnie pastelowy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zacny wiek blogowy:-) Zacny głównie przy Twojej systematyczności/częstotliwości pisania! Życzę co najmniej "0" za tą trójką!
    Najbardziej to lubię... niespodzianki właśnie. A poza tym oczywiście kubki, kawę, książki, czekoladę. I podkładki pod kubki. I szaliki zimą, a chusty latem. I dobre przepisy wegetariańskie. I wizyty - z kubkiem kawy w dłoni - w przyjemnych blogowych czterech kątach:-))))

    OdpowiedzUsuń
  26. taka gapa jak je jestem to chyba nie takich więcej - niespodzianki uwielbiam więc stanę sobie u ciebie w ogonku na końcu - życząc ci wspaniałęj rocznicy - kolor który uwielbiam wszystkim jest znany - to ecru ale i pastelami się otaczam - a jakby to miało być że do mnie np. by los się uśmiechnął to cieszyć się będę cokolwiek by to nie było bo wybredna nie jestem - buziaki ślę i serdeczności - banerek juz wstawiam u mnie na pasku bocznym - Marii

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj...ustawiam się w dłłługiej kolejce i czekam na niespodziankę:)
    gratulacje!!!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również bardzo chętnie się zapisuję :)
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Mój ulubiony kolor to zielony a najbardziej cieszą mnie niespodzianki :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy. Banerek tu: http://recyklingownia.blogspot.com/
    Jeśli chodzi o mój ulubiony kolor to ostatnio biel, choć tak naprawdę lubię wszystkie kolory. Lubię też niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy:) moim ulubionym kolorem jest fiolet, a lubię niespodzianki. Banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogromne gratulacje! Wielu kolejnych lat blogowania życzę.:) I oczywiście zapisuję się na candy.:) Uwielbiam czerwień, zwłaszcza ciemną. I kocham rękodzieło we wszystkich jego przejawach. O, któraś z dziewczyn pisała o biżuterii - stanowczo tak. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Moc gratulacji!
    Kolejnych owocnych w dzieła i posty latek!
    Dziękuję za zaproszenie!
    Dziękuje za udział w mym candy!
    Moc pozdrowień!
    ps. Ulubiony kolor? Bordo(chyba :)
    Co lubię...
    Sporo tego...
    Boga...
    Bliskich...
    Zwierzaki...
    Decoupage działać...
    Czytać...
    ...


    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję i życzę nieustającej weny! ;)
    Chętnie dołączę sie do zabawy. Ostatnimi czasy lubię biel i szarość...chyba przez tą aurę za oknem ;) Lubię także niespodzianki;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, chętnie przyłączam się do zabawy, gratuluję kolejnych urodzin i ucieszę się (oczywiście gdy mi dopisze szczęście)...ze wszystkiego :) hehe..... banerek na moim blogu: robotkirecznenawesolo.blogspot.com pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam niespodzianki wiec szybciutko sie zapisuję;)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Sto lat! sto lat!!!!
    Już 3 latka, ale zleciało!
    a co powiesz na czerwień?
    pozdrowionka kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Z wielką przyjemnością i ja ustawiam się w kolejce :)
    Mój ulubiony kolor to fiolet :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam niespodzianki a zatem się zapisuje. Ulubione kolorki to połaczenie szarości, czerni, fioletu i różu. Pozdrawima :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja! :) Mój ulubiony kolor? Zasadniczo błękit :) choć ostatecznie wszystko wygląda dobrze w sprawnych łapkach, nie ma żadnego koloru, którego bym nie lubiła :)
    Obserwuję, banerek na krolowamoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też! mój kolor zależy od mojego humoru i pory roku :) kaZdy kolor wygląda pięknie w odpowiedniej oprawie. ale jeśli musieć wybrać TO SZMARAGDOWY :)
    baner na blogu http://things-by-ardilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję :) Oczywiście ustawiam się w kolejce. Uwielbiam szarości, biele, ale nie pogardzę błękitem, różem czy czerwienią. Każdy drobiazg ofiarowany przez Ciebie będzie spełnieniem moich marzeń.
    http://kreatywnamama85.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  42. z wielka checia dolacze - ale o prezencik bym prosila dla mojej malej - ona tak cieszy sie z kazdej rzeczy- kolorki to chyba przewaza roz ale widze, ze blekity i szarosci sobie ostatnio kaze nakladac. wiec zobaczymy co tam los przyniesie.

    popatrzylam na blogu co robisz- masz swietne oko do zdjec szczegolnie otoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego najlepszego !!!!!! i wiele dalszych lat blogowania:) lubię pastele i biel a działalność moją dobrze znasz bo przecież te trzy latka to się już znamy;)))
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję!!!:) Oby tak dalej:)
    A kolor to granat lub malina!:)
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Sabi S.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow:) Trzy lata gratuluję i podziwiam:) Mam nadzieję, że dotrwam:) A co lubię? Wszystko, co jest zrobione od serca, wszystko w co ktoś wkłada swój czas, mysli i emocje:) A kolorki lubię weołe i ciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mam bloga i coraz częściej myślę o jego założeniu. Gratulacje z okazji trzeciej rocznicy, zarz pooglądam starsze posty, a jest co :-) Spróbuję sił w Candy- mój ulubiony kolor - na równi żółty i zielony. Zawsze cieszy mnie coś wręczone szczerze, a jeszcze bardziej własnoręcznie wykonane. Fajnie, że to niespodzianka, zdradzisz potem, co to takiego? Pozdrawiam serdecznie, lecę na Facebooka. Do szybkiego przeczytania tu, Dominika. Mój mail: dominika.nagiecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się. Mój ulubiony kolor to czerwony

    OdpowiedzUsuń
  48. Co lubię? Chyba jak każda kobieta kosmetyki, ubrania, słodycze i wszystkie kolory tęczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)