Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

sobota, 6 grudnia 2014

Podwójna radość




Dziś Mikołajki 

Czas radości i prezentów :)))

Brałam udział w Mikołajkowej wymiance u Edytki






Przyszedł czas rozpakować paczkę , którą przygotowała dla mnie Renia

 Dziękuję Reniu :) sprawiłaś mi dużo radośći :*

Ja przygotowałam prezent dla Czarnej Damy



Druga radość jaka mnie spotkała ,to ...
wygrane candy u Igi z bloga Dobry wiatr



Wygrałam wieszaczek :) a dostałam jeszcze słodkości :) 
Dziękuję  ślicznie :D





Zapraszam do  koleżanek blogowych !


Udanych Mikołajków



40 komentarzy:

  1. masz bardzo udane mikołajki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać bardzo udane Mikołajki :) Śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) wygranej i świetnych upominków! Widać, że buciki wczoraj wyczyściłaś :))
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymiana i wygrana, a że czekoladzie Milka nie umiem się oprzeć to właśnie na niej skupiłam swój wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super Mikołaj zawitał dziś do ciebie -piękne prezenty dostałąś - musiałaś być naprawdę bardzo grzeczna - cieszę zię że jesteś zadowolona - buziaki ślę Mraii

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tak bogatego Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję !!
    Widać grzeczna z ciebie dziewczyna skoro tak szczodrze zostałaś obdarowana :)
    Sliczne podarunki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty to jesteś szczęściarą:) super prezenty, i z jednej i z drugiej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie tak sie powymieniac, uwielbiam te klimaty :)

    ja równiez wygrałam candy u Igi i dzis otrzymałam bardzo podobny zestaw ale zamiast wieszaczka mam miarki, są wspaniałe!!!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, cieszę się razem z tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje koleżanki Blogowe ,ale nie wiem co się dziej i znikają moje komentarze ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać byłaś grzeczna, że dostałaś takie wspaniałości :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:) a u nas nie ma dzieci jeszcze, więc prezenty dopiero w wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas juz dziecko duze choć drobny upominek zawsze dostanie ;),ale wymianka mikołajkowa blogowa fajny pomysł :)

      Usuń
  16. Ale prezenty! A teraz idą święta więc przed Tobą kolejne niespodzianki :)
    Pozdrawiam,
    https://cukierkowegotowanie.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne podarunki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mikołajki bardzo udane - wymieniłyście się cudeńkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale czad:-) zazdroszczę:-))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  20. Avrea, proszę o kontakt. Wygrałaś zawieszki w Retro Feelings :)

    retro.postcard@gmail.com

    Pozdrawiam ciepło,
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  21. Super takie wymiankowe Mikolajki:) Przey okazji Agusia duzo dobrego na swieta:)) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne prezenty :-) Wesołych Świąt życzę i pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdrowych, radosnych Świąt w gronie najbliższych a pod choinką samych wymarzonych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiem, że mam takie tempo w komentarzach, że jeeeej... ale tym niemniej bardzo dziękuję za Twój udział - oczywiście także w imieniu MIKOŁAJA:-) - za udział w wymiance pod patronatem świętego:-) :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)