Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 3 maja 2013

Nowości ;p



Poniżej moja nowa zdobycz  :D skrzynka z 1956r 






I coś dla wielbicieli lawendy ;p hihihihihi
 pierwsze w Polsce lawendowe piwo
powiem ,że nawet nawet  ;) troszkę gorzkawe czuć goryczkę ,ale lawendę
 czuć
I
warto spróbować ;)

bo taka barowa pogoda za oknem ;p

53 komentarze:

  1. Skrzynki cudne!!!! zawsze o takich marzyłam..ciekawa jestem jak je wykorzystasz, ja bym tam powkładała donice z kwiatami....pozdrawiam a u mnie dziś kolorowe szkło:-) miłego weekendu Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna skrzynka ,ale chciałam pokazać z różnych stron , trzymam ja na balkonie i wałśnie są na niej i w niej kwiaty :)))

      Usuń
  2. Ale fajna skrzynka :)), a piwka takiego bym się napiła, narobiłaś mi smaka,lecę po winko :))).

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, ciekawe, ja wykorzystasz tę skrzynkę- świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna skrzynka musisz teraz odpowiednio wyeksponować a piwko jak spotkam to z pewnością kupię mimo, że nie przepadam, ale lawendowe trza spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. no skrzynka powala!!!! cudo zdobyłaś !
    a pifffka bym na pewno takiego nie odmówiła oj nie;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Dziewczyny bardzo się zz niej cieszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzynia superzasta, a takie lawendowe piwo, to gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam je w Katowicach ,ale trzeba by było poszukać w sklepach , które mają piwa z browaru Kormoran ;))))

      Usuń
    2. Rozochociłam się po Twoim poście, wczoraj wypiłam piwo jagodowe lubuskie z Browaru Witnica (lawendowego nie mogę znaleźć) - no smak interesujący :)

      Usuń
    3. jagodowe powiadasz i jak smak ? hmmm poszukam ;)
      a z jakiego rejonu jesteś ?

      Usuń
  8. Jeszcze lawendowego piwa nie piłam, jednak często sięgam po smakowe właśnie z tego browaru. Skrzynka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piwa nie lubie, ale skrzynka cudowna :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam i pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie.Ładnie i miło tu u Ciebie wiec zostaję na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Wszystkiego dobrego.J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow- niezla zdobaycz tak skrzynka :) A jak dobrze zachowana! Piwa warto sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna skrzynka a tego piwa to chętnie bym spróbowała:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj fajne są takie zdobycze... :) Na pewno dobrze ją zagospodarujesz :) A pogoda absolutnie barowa ;) ja dzisiaj ją upiększałam ciemnym książęcym :) A drożdże nie są takie straszne :) Spróbuj, a na pewno Ci wyjdzie pyszne ciasto :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow, to jest dopiero zdobycz:))))))
    moja mama sie w tym roku urodzila..:)
    a piwa z checia bym sprobowala, ciekawe czy znajde?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że to mało inteligentne pytanie ale...
    po co Ci skrzyneczka?? Nawet tak zabytkowa.... ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postawię ją na balkonie a na niej kwiatki fajnie to wygląda , gdybym miała w duzym pokoju więcej miejsca dorobiłabym kółka i wkładała np. gazety albo kto wie może postawię w domu a w niej też kwiatka ;)))

      Usuń
    2. No dobra... takie wyjaśnienie mi wystarczy... Bałam się już, że w jakimś tajemnym celu kolekcjonujesz zabytkowe skrzynki

      Usuń
    3. nie ;), bardzo mi sie podobają :) taki sentyment hihihihi

      Usuń
  16. To ciekawe takie piwo, cos na pewno originalnego, jeszcze nie slyszalam. Swietne skrzynki, rarytasik Ci sie trafil! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka skrzynia to prawdziwy skarb!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :)) bardzo się cieszę
      Ty sama wiesz coś o tym :))))

      Usuń
  18. ciekawa jestem aranżacji :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już coś wymodzę to pokażę , zresztą teraz to nawet słońca brak...;)

      Usuń
  19. Taką skrzynkę Aguś to też bym przygarnęła! I właśnie na kwiaty na tarasie. Dooooobry zakup! :) Piwo lawendowe..... spróbuję na pewno!
    Ciekawska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko grzech by było nie wziąć leżała sobie już nikomu nie potrzebna...a jednak ;)))
      spróbuj , spróbuj :))))

      Usuń
  20. Skrzynia rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super skrzynka!!!A piwo bajeczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. nie no, pierwsze słyszę? lawendowe piwo? jak tylko spotkam, kupię na bank! a skrzynka Ci się trafiła cudna! prawie historyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O qrcze... ale Ci zazdroszczę tej skrzynki...

    OdpowiedzUsuń
  24. Lawendowe piwo? Ooo, pierwsze słyszę - muszę kiedyś spróbować. A skrzynki tylko pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta skrzynia jest wspaniała...cudna zdobycz;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje skrzynki ....
    lawendę lubię ... ale piwo ? hmm musiałabym spróbować :)
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie zdziwiło lawendowe piwo hihihihi i musiałam spróbowac :)

      Usuń
  27. Dzięki za pozostawienie u mnie komentarza, jest mi bardzo miło:)) Ta skrzynka robi wrażenie, ciekawe gdzie wędrowała przez...mmm...57 lat? :)
    W mojej lodówce stoi takie lawendowe piwo, kupiłam je z ciekawości:) Czeka na odpowiedni moment:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to fajnie :)) podziel się potem doznaniami jak je wypijesz :)

      skrzynka na pewno ileś tam lat nie wiem ile ale podejrzewam ze oko 30 była w piwnicy u sąsiadów ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)