Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 22 lutego 2013

zabawa


Zostałam zaproszona do zabawy przez





a więc zabawmy się

1.Codziennie widzisz...

inną siebie w lustrze  ;P




2.Ubranie , w którym mieszkasz...

skóra ;p


3.Ulubiona pora dnia...

hmm   wieczór



4. Coś nowego...


5.Właśnie tęsknisz za...

wakacjami i słońcem



6.Piosenka, która za Tobą chodzi ...



7. Nagłówek Twojego tygodnia

Carpe Diem  

       i
byle do weekendu ;p

8. Najlepszy moment tygodnia  

piątek , po pracy ....


9.Kim chciałaś/łeś być jako dziecko ??

eeee nie pamiętam...


fot z netu



piosenkarką tak tak to było to ;p


10.Nigdy nie rozstajesz się z...


   hihihihihihi

11.Co może znaleźć się  na Twojej liście życzeń...

długo by pisać...;p 

m.i. znowu ....

 ,ale na moich warunkach   hihihihihihi

12.Twoja miłość od pierwszego wejrzenia...

 Madzialena 



13.Co robisz przez cały czas...

myślę...więc jestem  ... ;)
i marzę , bo marzenia się spełniają




14.Zdjęcie tygodnia...


15.Ulubione słowo , wyrażenie...



16.Najlepszy moment roku...

tego roku moje okrągłe urodziny  ;pp 


hahahahahahaha

17. Ktoś kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić

  ;ppppp



ZAPRASZAM DO ZABAWY

znowu ciężki wybór...

Agnie szka
Alice
Aniuta 
Diana Art 
Madelinka
Małgorzata R
Martuchnaj
Petra Bluszcz
Sosnowy Gaik

I KAŻDEGO KTO MA OCHOTĘ


Promyki słońca przesyłam   :)))

45 komentarzy:

  1. kochana jakie fajne odpowiedzi :) Chwilami się zaśmiałam :) te urodzinki, piątek po pracy ...
    milutki post
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to chodzi ;))) dużo uśmiechu życzę :)

      Usuń
  2. haaa:P**byle do weekendu!!!!:P i ze cygaro hiiii......buziolki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a żeby było śmieszniej to ja nie palę nigdy nie paliłam i palić nie będę , jestem wróg nr 1 hihihihihihi

      Usuń
  3. dziękuję za zaproszenie do zabawy :) skorzystam przy okazji najbliżego posta.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to nie wiem czy wypada Ci życzyć 100 lat Rozalko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ta odpowiedź z tortem podoba mi się najbardziej, rozbawiła mnie, hihi

    Miłego dnia
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt to poczucie humoru śmiech na zdrowie :)))

      Usuń
  7. Świetne odpowiedzi, hihi :), dziękuję za zaproszenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to pięknie!!!! seksi z Ciebie 90-tka ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Kochana a jak :)))))

      Usuń
    2. nie wazne ile sie ma lat ,ale na ile sie czuje ;p hihihihihi

      Usuń
  9. Och ten Paryż ...;)
    Pozdrowienia ciepłe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paryż ma w sobie to coś ;) chociaż będąc tam za pierwszym razem trochę swoje wyobrażenie zweryfikowałam ;)

      Usuń
  10. fajna ta zabawa dzięki za zaproszenie do niej moze się wreszcie zmobilizuję :D


    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. :))))) Fajnie:))) i dzięki Kochana, to niezłe wyzwanie:))))

    ściski***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim , to zabawa ma być :)))

      Usuń
  12. Heh:) Wesoły post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten post to spora dawka uśmiechu - tego mi właśnie było trzeba!
    A w tęsknocie za wakacjami dołączam do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ,że dostarczyłam troszkę endorfin ;)))

      Usuń
  14. W wielu punktach mogłabym się podpisać! Zdjęcie tygodnia - super! Dopiero po chwili zorientowałam się co to jest ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  15. ale zabawnie potraktowałaś te pytania :)))))))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ze mnie taka śmieszka Agnieszka hihihihi

      Usuń
  16. Niektórymi odpowiedziami mnie rozbawiłaś;)
    Za wakacjami i słoneczkiem i ja tęsknię;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie ,że wywołuje usmiech :)

      Usuń
  17. fajna zabawa:)))i super odpowiedzi:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuję za zaproszenie do zabawy a Twoje wypowiedzi kreatywne i z uśmiechem takie się miło czyta

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło poczytać o Tobie! Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Milo bylo poczytac i poogladac o Tobie Agus:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa zabawa i fantazyjne odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna zabawa a Ty fajna dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)