Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

środa, 30 stycznia 2013

Wyniki..

czas pokazać :)))


Wczoraj minął rok odkąd z Wami jestem  :))



a było tak

wycinanie i składanie





mieszanie i losowanie




Sierotka w osobie mojej córki wylosowała




ROMĘ 


proszę o dane do wysyłki


Dziękuję za udział w moim pierwszym Candy 

a teraz częstujcie się proszę ;)

czas na herbatkę , kubek mojej córki dostała od przyjaciółki

pyszny i piękny  kwiat 
tarta zrobiona przez córkę Magdalenę ;p



Miło mi powitać nowe Obserwatorki

30 komentarzy:

  1. gratuluję :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. no to wszystkiego naj na roczek:P
    i gratuluje szczesliwej :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat!
    I gratulacje dla wybranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Pysznie wygląda tarta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspaniałą zabawę:) Gratuluje urodzinek bloga! I oczywiście gratuluję zwyciężczyni:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Buuuuuuu....:)))
    Gratulacje Roma:))
    Zabawa przednia, dziękuję, Avrea, buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wielkie:O sliczny kubeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję! szkoda, że nie zauważyłam iż był Candy hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Dziewczyny ;)
    Kasiu na pewno jeszcze kiedyś zrobię ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, to życzenia oby tak dalej :)))) jak najdłużej :))))
    Sama jestem czasem ciekawa jak długo będę pisała bloga.... :))))
    ściskam**

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:) dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Romie, a Tobie kochana dzięki za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Romy!
    Dziekuję za zabawę:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Romy. Dzięki za ciacho!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje z okazji rocznicy:) i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)