Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

czwartek, 29 listopada 2012

Znikam...

                         na tydzień ,ale zanim zniknę , to się pochwalę ;p

Co prawda nie dziełami moich rąk , ale...

 W przypadku komina/szala sama wymyśliłam  jaki chcę , a zdolna Jaga wykonała go dla mnie za co jej serdecznie dziękuję , zamówiłam też mitenki  oczywiście w tym samym kolorze- morskim/szmaragdowym niestety zdjęcia nie oddają dokładnie koloru...a szkoda  ...w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy
 Jaga zrobiła mi też niespodziankę i  rozpakowując paczkę zobaczyłam śliczną broszkę  -dziękuję :*

U Jagi zamówiłam kiedyś bransoletkę w takim samym kolorze i splocie pokazywałam ją tu


U Dominiki zamówiłam sobie jej cudne bransoletki ,są takie śliczne i  delikatne dziękuję ,że  je dla mnie zrobiłaś :*  jedna z turmalinami ,druga z chryzokoli i obowiązkowo serca  ♥   ;)



A na koniec pokażę Wam moją cudną Biżu
                                                     słodka z niej staruszka ;)

wcina migdałka  ;)


Życzę Wam  udanego weekendu i przyszłego tygodnia  :)

52 komentarze:

  1. pięknosci sobie sprawiłas...ale jednak futrzaczek przebił wszystko:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że tylko na tydzień znikasz nie więcej...
    piękne rzeczy sobie zamówiłaś kolorek komina i rękawic cudny:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kolor komina! Piękny! - i widzę, że pod paznokieć :P Bransoletek jako 100% sroka oczywiście zazdroszczę :) Zwierz ma cudny nosek ^^, musi nim fajnie ruszać jak chrupie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Ci się dobrze noszą, Agnieszko! Również dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komin, super ciepła sprawa, a ten kolor bardzo mi się podoba i bardzo go lubię. Teraz to wiem po co zamówiłaś sobie ciepłe wdzianko... zapowiadają śnieg, oj śnieg...jak ja nie lubię zimy, brrr.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zapowiadają zimno ;( ,dobrze ,że juz je mam ;)

      Usuń
  6. Piekny ten morski kolor, na pewno Ci w nim do twarzy:))
    Biżu przesłodka- to świnka czy koszatniczka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. musisz koniecznie sobie sprawić , mitenki dobra rzecz ;)

      Usuń
  8. piękny komin!! a zwierz mnie rozczulił... kochana taka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. czy to chomiczek/ słodziak.
    Kolor szmaragdowy bardzo spodobał się mojej koleżance i tez sobie podobny zrobi.
    wracaj szybciutko do nas.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaga ten kolor jest boski i masz racje bardziej szmaragdowy , super się nosi mitenki ,a komin bedzie premiera w sobote ;)
      :**

      Usuń
  10. jak znikasz, jak listonosz do Ciebie mknie?
    Matko... :)))))))
    Cuda - te niebieskie szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm kiedy wymknął ??
      ale spokojnie córcia zostaje ;)

      Usuń
    2. miała byc niespodzianka :D
      i pewnie juz po powrocie dotrze jak dziś nie dotarł :))))))

      Usuń
  11. ale sie wystroilas na wyjazd:P swietny komplecik paspwablby mi do torebki niebieskiej i brazowej kurteczki hiii:*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie jak tak , )jak wyjazd to trzeba się wystroić ;p hihihihihi

      Usuń
    2. zazdrosze ci niebieskiego kompleciku jak dorwe ladna wloczke to zmajsterkuje sobie niebieska czapke hiiiipostanowione:Pudanego wyjazdu:***

      Usuń
    3. no ja jeszcze nad czapką myslę ;P
      nie dziekuję odnośnie wyjazdu coby nie zapeszyc
      buzile

      Usuń
  12. Wszystko jest sliczne...komin ma piekny kolorek a Biżu ...oj cudna:)))
    Kisss :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. komplecik śliczniusi :):):) uwielbiam kominy :) bransoletka cudo, Nie znikaj na długo............
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że tylko na tydzień! Dłużej bym nie zniosła!
    Komin śliczny i jakże już potrzebny bo pada śnieg no nie wiem jak u Ciebie ale u mnie tak....
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie deszcz ,ale na wyjazd się przyda bo śnieg zapowiadają chociaż trochę mi nie w sos opady ,jak wrócę to sie pochwale gzie byłam ;)
      buziaki

      Usuń
  15. Piekny komplecik :))) Milego wyjazdu.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Twoja Bizu przyćmiewa wszytsko;) a tak poważnie wspaniałości zamówiłaś!!!
    Komplecik cudny no i ta bransoletki od Dominisi...cudne;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw już podziwiałam u Jagi. Wracaj prędziutko do na.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale sobie prezentów narobiłaś fiu, fiu, fiu! zima Ci nie straszna! cmoki na tydzień :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te prezenciki sobie zrobiłaś :DDD hihi
    Ten komplecik akurat, bo zima podobno się do nas zbliża wielkimi krokami...
    buziki

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Bizu cudna:))) komin ma piekny kolor, no i te bransoletki - piekne!:)
    Odpoczywaj i milego zwiedzania, przy okazji wiesz czego:));)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się bardzo spodobały dzianinki od Jagi, a Biżu słodka, nie da się ukryć!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komplecik ciepły i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć!!!zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Blog!!!Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne dziela Jagi, a musze pochalic sie ze tez posiadam jej robotki :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)