Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

niedziela, 21 października 2012

Jesień ach to TY...

Piękna słoneczna jesienna niedziela ....

Aż chciało się biegać po lesie, wdychać zapach i cieszyć się piękną złotą jesienią :))))))
Ta feeria barw i słoneczko... prawie jak lato...
Nawet niektórzy ludzie się opalali...  w strojach kąpielowych  ;o trochę dziwny widok jak na tę porę roku ;p
Mój spacer z jesienią w tle...

ostatnia stokrotka w tym sezonie

*******************************************************************************


A w piątek przyfrunęła od Qrki piękna poszewka na poduchę z cudnie pachnącą zawieszką...cała przesyłka pachniała lawendą
DZIĘKUJĘ  Qrko za tak miły prezent :*

64 komentarze:

  1. noooo trzeba przyznać że piękne mamy lato tej jesieni :))) ale niestety pogoda ma się psuć ... :((

    cmok

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia:)
    OJ szkoda..że się zaraz skończy ta piękna jesień..ehhh
    bzi
    miłego wieczorku:D

    OdpowiedzUsuń
  3. nas pogoda do południa nie rozpieszczała, było wilgotno i mgliście. Za to wczorajszy dzień był tak piękny i ciepły, że cała jesień mogła by taka być jak dla mnie.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od słoneczko to jet to , ładowanie akumulatorów :)

      Usuń
  4. hahaha, na kostium to faktycznie przesada, ale pogoda rzeczywiście genialna;) prezentów od Beatki gratuluję, miałam okazję sie przekonać jakie cudeńka robi;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, ze TA jesien jest szczegolna?
    Zrobilas przepiekne zdjecia, czuje sie jakbym tam byla z Toba! :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam za sobą baardzo ciepły spacer>Oby tak dalej!
    Gratuluję prezentów,też mam co nieco od Qrki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak trzeba korzystac i cieszyć sie ciepełkiem :)
      Qrka robi cudowności :)

      Usuń
  7. Piękny upominek i cudowne zdjęcia jesieni. Ale już podobno zima idzie do nas dużymi krokami...brrrr aż boję się pomyśleć...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ta stokrotka wyglada tak wiosennie:)))...cieszę się ,że upominek juz dotarł:)))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mnie zachwyciła ,ze musiałam ją uwiecznić :)
      dziekuje :**

      Usuń
  9. Ja tez wczoraj sie wygrzewalam na sloneczku, ale nie w stroju kapielowym ;)))
    U nas tez strasza, ze nadchodzi zima i chlody. Mam nadzieje, ze bedziemy mieli piekna taka ze sniegiem.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też najbardziej lubię odkrywać jesień w lesie gdzie pokazuje w całej okazałości swoją paletę barw i kolorów. Cudny był ten weekend, słońce piękne i te Twoje kadry jakże pięknie to wszystko ukazują:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pogoda nam ostanio dopisuje i tak trzymac:Pswietne foto_**

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są Twoje widoki na zdjęciach. Fajnie, że pogoda sprzyja jesiennym spacerom.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się sposób, w jaki patrzysz na świat za pomocą obiektywu. :) Pozdrawiam serdecznie życząc Ci wspaniałego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami jesień jest piękna a czasami strasznie smutna!:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak niestety,ale trzeba sie zawsze dopatrywać tej pieknej :)

      Usuń
  15. Aguś nie wiem co napisać, jestem w szoku, nie muszę wytężać wzroku! ;)
    Kochana jesteś, że zrobiłaś to dla mnie! Buziaka za to przesyłam!
    Co do uroków jesienni to nie bardzo mogę się nimi cieszyć bo jestem uziemiona przez pryszcze mojego synka w domu! Ale walczymy dzielnie i smarujemy i nie drapiemy! ;)
    Prezent przepiękny!
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie ;)
      Walczcie z dobrym rezultatem , powodzenia
      buziaki

      Usuń
  16. u Ciebie też jesiennie, jak na większości blogów :) ale taka jesień nie da się znudzić i znielubić... piękne zdjęcia! eh słoneczko rozpieszcza nas....

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Agnieszko- zdjecie "startowe" Twojego kasztana jest super- wygląda jak pojazd kosmiczny z którego zaraz wyjdzie brązowy ufoludek;)
    Podusia i zawieszka super- jak wszystko od Qrki...
    Pozdrawiam i dziękuję za to ,że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz o pojeździe kosmicznym nie pomyślałam :)
      i ja dziękuję Ci ,ze jesteś :***

      Usuń
  18. Przepiekne jesienne zdjecia, u mnie tez jest cipelutko temp. do 20 stopni, oby jak najdluzej sie utrzymala.
    Gratuluje prezencikow od Qrki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubie taka pogode ,słońca nam wszystkim zyczę :))

      Usuń
  19. ja też po lesie brykałam, ale ludzi było więcej jak grzybów:)
    dzisiaj już u nas baaardzo mgliście ale też piknie
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grzybów to ja nie znalazłam ,chyba ,że psiaki ;)

      Usuń
  20. Taka jesień mogłaby trwać cały rok !!! Zdjęcia cudowne ! a prezenty o Qrki też:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też w niedzielę chodziłam po lesie..
    Zdjęcia piękne! A prezenty bardzo gustowne:))). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba korzystać z pieknej pogody ,ładujemy akumulatorki :)

      Usuń
  22. Gratuluję miłego spaceru i Qrzych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Agus swietne fotki ze spacerku:) o super prezencie nie wspominajac..:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna paczuszka i przepiękne zdjęcia!!! Mnie też udało się złapać trochę kolorów na zimowe wieczory :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetnie , ale moze jeszcze słoneczko do nas wróci :)

      Usuń
    2. Piękne zdjęcia, piękne miejsce zwłaszcza tego pnia pod kątem a paczuszka super na pewno dużo radości Ci przyniosła.

      Usuń
    3. spodobał mi sie ten mech wiec trzeba było uwiecznić :)

      Usuń
  25. Kovchana , jesteś niezmordowana , zawsze pozostawiasz u mnie komentarz , a ja tylko wpadam i podglądam. Nadszedł wreszcie czas , by też coś skrobnąć. Jesień , na pewno już jest w całym kraju , jak widać po przepięknych bfotkach , a jeszcze niedawno kąpałam się w morzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda lata ,a Twój blog lubie i chetnie zagladam :)

      Usuń
  26. oj,zazdroszcze Ci tej pieknej poszewki!!
    Slicznosci :-)

    Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda iż ta jesienna piękna pogoda już się skończyła... ;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne jesienne zdjęcia, prezentu od qrki zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. no u mnie dzis prawdsziwa zima, dlatego przyszłam nacieszyc oczy u Ciebie :)
    a prezent qrkowy śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję ,że taka piekna jesień jeszcze wróci...

      Usuń
  30. Ooo Qrkowe śliczności :))) tylko pozazdrościć :)
    Piękne zdjęcia jesieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)