Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

piątek, 13 kwietnia 2012

Dziękuję...

Dziś chciałam podziękować  Monice  - dziękuję :* , u której wygrałam cukieraska prześliczą puszkę holenderską .



Czekając na nią nawet mi nie przyszło do głowy ,że coś w niej jeszcze znajdę , bo przecież i tak byłam szczęściarą , która została wylosowana -los się do mnie uśmiechnął ...;)
Gdy już paczka do mnie doszła i ją otwarłam moim oczom pokazała się śliczna puszka , a w niej... holenderskie karmelowe wafle mmmm pychota ,radość moja była przeogromna , bo nie dość ,że zostałam posiadaczką przeuroczej puszki , to jeszcze słodkości dostałam , a bardzo lubię karmel choć  nie powinnam go jeść..;)
Ale co tam zrobiłam kawkę i tadam ...

pożarłam jednego...


Zapraszam do odwiedzenia bloga Moniki Mój Dom Jest Moją Twierdzą

i tym optymistycznym akcentem zakończę tego posta... :D

10 komentarzy:

  1. Gratulacje:)) O! Widzę, ze ciasteczka były przepyszne:)))Miłej niedzieli:))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i puszki i słodkości ,aj tam aj tam żadna z nas nie powinna jeść łakoci ,ale bez nich ciężko zyć :):)
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ciężko ;)
      zwłaszcza mam słabość do czekolady z migdałami i karmelu ...
      ale mam w domu żandarma , który mnie pilnuje...hihihihi ;)

      Usuń
  3. Gratuluje wygranej i zapraszam do siebie:))pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za zaproszenie , już odwiedziłam :)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  4. gratuluję wygranej!
    boska filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sie ciesze....tylko musisz klikna jeszcze w obserwuj blog:)))wiem tez ze na mojej stronie sa z tym jakies problemy....trzeba klikac gdzies w okolicach minaturek obserwojacych moj blog:))Pozdrawiam i zycze szczescia w wygranej...trzymam kciuki:)Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki u mnie od razu wskoczyło ;)
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)