Powitanie

Witam Wszystkich Serdecznie na moim blogu...
Jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jakiś ślad...
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz...
Wszystkie zdjęcia zamieszczone są mojego autorstwa , jeśli jest inaczej to na pewno o tym napiszę..
Miłego przeglądania :) i dnia wszystkim odwiedzającym życzę :)

poniedziałek, 26 marca 2012

Transfer

Dziś chciałam Wam pokazać moje próby z transferem...




te dwa podobają mi się najbardziej :)

na woreczku po prawej próba odbicia korony drugi raz z tego samego obrazka wyszło blado -korona pierwsza od góry i napis na samym dole

jak same widzicie transfer po prawej(korony) niezbyt wyszedł ponieważ korony miały tło i niestety ono też się odbiło :(
Transfery nie wyszły może znakomicie ,ale "pierwsze koty za płoty" ;) grafika z Graphics Fairy
A woreczki , to też moje pierwsze - niestety nie mam talentu do szycia   ;( zrobione zostały z letnich spodni zeszyłam je tylko u dołu i wciągnęłam sznureczek do jednego , w pozostałych dwóch już był ;) ,no ale cóż "lepszy rydz , niż nic " , a na dodatek nawet jeżeli się zepsuły przy nakładaniu transferu , to wtedy nie żal mi było...
W planach mam poduchy więc muszę poćwiczyć ;)
Mam nadzieję ,że nie są ,takie okropne.. i chociaż jeden Wam się spodoba ;)

pozdrawiam słonecznie
Ag

12 komentarzy:

  1. Nie wiem czym robiłaś transfer, ale ja osobiście polecam Ci aceton. Wydaje mi się, że robiona nim grafika jest wyraźniejsza. Niemniej efekt fajny możesz dalej produkować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za podpowiedź spróbuje :), a te transfery zrobiłam Nitro
      Ag

      pozdrawiam

      Usuń
    2. I nitro w opinii wielu osób jest o niebo lepsze od acetonu, tylko trzeba tapować - tzn dociskać, tak stukać od góry, a potem łyżką wcierać :)))
      Ale mi i to i to w praniu się spiera do takiej mglistej szarości :)

      Usuń
    3. spróbuje z tą łyżką :)

      Usuń
  2. To pierwsze koty za płoty:))) Na blogach jest sporo kursików o transferach, sama z nich korzystałam, a myślę, ze następne próby będą Cię cieszyć coraz bardziej:))) Odpowiadam na pytanie, które mi zadałaś w kom. gaskę i ptaszka przecierałam sama, na ptaszku jest transfer, ale nie nitro, tylko na klej:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za otuchę,będę nadal próbować :) i dziękuję za odpowiedź na moje pytanie- śliczne są :)

      pozdrawiam

      Usuń
  3. Podobają mi się wszystkie, i to bardzo:). A pomysł z woreczkami ze spodni jest rewelacyjny! Gratuluję pomysłu i wykonania:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że Ci się podoba
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej w Holenderskim candy :) w Zapraszam po odbior puszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , bardzo mnie ucieszyła ta wiadomość :D

      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  6. Qrcze..rewelacyjny pomysł ...ze spodni:))))...transfer wymaga wprawy....im więcej bedziesz robić tym lepiej będą wychodzic...a i tak są piekne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za dobre słowo Qrko :) będę próbować ;)
      pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)